Bedrijven

Inbegrepen in de prijs van het maandelijkse abonnement

Wij bieden onze klanten:

Generic placeholder image
Odpowiadanie na pytania administracyjne związane z firmąhallo
Generic placeholder image
Konsultacja do 30 min hallo
Generic placeholder image
Maandelijkse BTW afrekening
Generic placeholder image
BTW afrekening per kwartaal
Generic placeholder image
Jaarlijkse belastingafrekening samen met jouw partner
Generic placeholder image
Financieel verslag van de toestand van het bedrijf - balans, winst- en verliesrekening
Generic placeholder image
Toegang tot het online boekhoudprogramma (facturen rechtstreeks naar het systeem sturen)
Generic placeholder image
Toegang tot het facturatiesysteem
Generic placeholder image
Het koppelen van uw ING, ABN, AMRO, Rabobank rekening aan ons boekhoudsysteem
Generic placeholder image
Telefoongesprek met de Belastingdienst, gerelateerd met het bedrijf
Generic placeholder image
Vertaling van correspondentie met betrekking tot het bedrijf ( Belastingdienst)
Generic placeholder image
Beantwoorden van administratieve vragen met betrekking tot het bedrijf
Generic placeholder image
Raadpleging tot 30 minuten eenmaal per kwartaal
Generic placeholder image

Reglement

  1. Als het aantal facturen of werkzaamheden dat tijdens de vergadering is vastgesteld verandert, hebben we het recht om het tarief voor het uitvoeren van de administratie te verhogen, natuurlijk, na overleg met de klant.
  2. Het rechtzetten van zaken die verband houden met de administratie van het bedrijf, al dan niet uitgevoerd door de vorige boekhouder, worden extra kosten ingelast - individueel bepaald afhankelijk van de hoeveelheid en het soort werk.
  3. Alle zaken die geen betrekking hebben met het bedrijf en rechtstreeks met de klant (particulier) worden extra kosten bijgeteld.
  4. Facturen voor de boekhouding worden uiterlijk aan het begin van de 2e week van de maand na het einde van het kwartaal.
  5. Facturen voor het voeren van de administratie worden één maand van tevoren uitgegeven, de betalingstermijn is 14 dagen.
  6. Zowel de klant, als ons kantoor hebben het recht om de samenwerking te beëindigen zonder voorafgaande opzegging of reden. De voorwaarde is de betaling van achterstallige facturen van de kant van de klant en van het bureau voor de afhandeling en afronding van alle aan het bedrijf gerelateerde zaken binnen de door de klant gestelde termijn.
U kunt hier

Maak een afspraak

Persoonlijke gegevens

Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van mijn gegevens door deze site

HEEFT U VRAGEN?

Dien uw aanvraag in en wij zullen onmiddelijk contact met u opnemen

Contact